Sunday 27 November 2016

Pengalaman dengan customer Shaklee

Waktu mula-mula deal dengan 1st customer.. excited... nervous. Walaupun customer tu kawan rapat waktu kat uni dulu.

Kebaikan produk tak lah semua kita hafal. So kene refer buku nutrisi jugak. Buku Nutrisi tu memang macam best friend lah.. Customer lak tanya macam-macam hehee..

Ofkos la nak pilih produk yang betul2 sesuai dengan penyakit customer, nak type kebaikan produk, ayat mudah faham, comel2 emotikon gitew kannn.. So.. slow-slow tarik nafas.

Untuk taknak hilang fokus, sambil type tu, Mira istifar banyak-banyak, fikir yang dia sangat perlukan bantuan.

So Mira mintak masa kat dia untuk Mira taip semua kebaikan produk supaya mudah untuk dia baca dan faham.

Alhamdulillah.. kawan Mira tu close deal jugak satu Vita C dan Ostematrix.. mudah-mudahan Allah sembuhkan penyakit dia.

Skang ni dah takde gabra-gabra lagi.. kebanyakan manfaat setiap hot selling produk dah ade dalam kepala.. ewah..hihi. Semua template dah siap-siap prepare dalam notes. So kalau customer nak tanya bab produk, healing crisis ke ape ke.. jawab mana patut. Kalau boleh guna template.. just copy and paste aje.. so cepat. Customer pun tak yah tunggu lama2.. kann..

Because Allah loves people who loves to help others.. so we shall renew our intention and Always back to Allah.

Mira Hamzah
019-282 1775  
🍎Fathonah Empire🍎  
●Enliven●Inspiring●Fathonah●

#tsunamishaklee #amazing10 #pts2 #experienceTheGoodness #learnAndShare #theshakleedifference #IamAWahm #FathonahEmpire #pengedarShaklee

No comments:

Post a Comment